if (CookieConsent::check('Analytics')) { }

Eurot Kymenlaaksoon - suositaan paikallisia kauppoja ja palveluja

Useat yritykset ovat kärsineet tuntuvia taloudellisia menetyksiä koronakriisin aikana.

Me kuluttajat teemme päivittäin useita ostopäätöksiä.

Mistä ostamme tarvitsemamme palvelut ja tuotteet?

Kun valitsemme oman alueen yritysten tuotteita ja palveluja, niin kertyneet eurot auttavat yrityksiä ylläpitämään toimintaansa ja luomaan työpaikkoja.

Kymenlaakson kauppakamarin Eurot Kymenlaaksoon -kampanja muistuttaa ostopäätöksen valinnan merkityksestä. Julkaisemme tällä sivulla erilaisia tunnuslukuja, jotka kertovat yritysten ja toimialojen merkityksestä maakunnan hyvinvoinnille.

Ensimmäisenä kohteena on matkailuala. Alla olevista kuvista pääsee tarkastelemaan matkailutulojen vaikutusta Kymenlaaksolle. Kuvat voi ladata suurempina tästä ja tästä. 
Lähteet Visit Kotka-Hamina ja Visit Kouvola/ Matkailun tulo- ja työllisyysvaikutustutkimus 2019, TAK Oy 2021.

Kymenlaakso 2019 TAK Tulo ja tyollisyysvaikutukset Sivu 3

 

Kymenlaakson matkailun tunnuslukuja2