Kouvolan seudun kauppakamariosasto järjestää vuosittain erilaisia yritysten ja alueen kehittämiseen liittyviä tapahtumia ja tilaisuuksia. Tunnetuimpia tapahtumia ovat Kouvola Areena ja Sijoittamisen keskiviikko. Kevät- ja syyskokouksien yhteydessä on ns. kokousesitelmä, joissa eri alojen asiantuntijat luennoivat asiankohtaisista elinkeinoelämään liittyvistä aiheista.
Uusi ajattelutapa on muuttanut yritysten valintaperusteita ja tapoja tukea urheilijoita ja urheiluseuroja. Logonäkyvyyden sijaan yritys etsii syvempiä tapoja yhteistyölle ja viestittää valinnallaan arvomaailmaansa. Tästä hyvänä esimerkkinä on Kaslinkin ja lumilautailija Enni Rukajärven yhteistyö.
Pyeongchangin olympialaisten aikaan käytiin paljon keskustelua myös Norjan yrityselämän tuesta huippu-urheilijoille. Kisojen jälkimaininkeina kuullaan nyt Urheilumarkkinoinnin illassa, miten urheilusponsorointi parhaimmillaan toimii ja miten yritys saa siitä lisäarvoa toiminnalleen.
Arvoliittolaisuus - sponsoroinnin tulevaisuuden mahdollisuuksia
Risto Oksanen, Sponsorointi ja tapahtumamarkkinointi ry:n toimitusjohtaja, Ellun Kanat; urheilusponsoroinnin asiantuntija
Case Kaslink. Kuinka Kaslinkin ja Enni Rukajärven arvomaailmat kohtasivat.
Juha-Petteri Kukkonen, markkinointi- ja viestintäjohtaja, Kaslink Foods.